Helt död

Grym dag idag! TUMMEN UPP!
Började med att man vaknade på soffan (?) Med feber, näsa full i snor och halsont så det räckte laget runt. That's right; Alla ska få en del av min influensakaka.
Frukost serverades av Sia sisådär kl 11.
- Jag älskar dig. <-- Titta vad jag fick av henne nu. Stod 5 minuter i duschen. Precis fått upp lite värme. Då kommer en literkanna full av iskallt vatten och sköljer över mig. kändes som 100 knytnävsslag över hela kroppen. TACK Sia... Antar att hon fick skuldkänslor. Det är ok. I'll get you back. Eventually...

Åter till min dag...
Efter frulle var det stök i lägenheten en stund sen blev jag övergiven mitt emellan hej och då. Det var nu den roliga och mest intressanta delen av min dag började. Jaaaaaag gjoooorde ITNA.
Ironin har legat på topp hela inlägget. Kanon! h5h5h5!
Satte på en film som tydligen ska vara bra. Synecdoche, New York. Nu sitter jag här och känner mig obehagligt förvirrad. Vad fan? Ångest! 

Vad blir det nu då? Pizza? En till ångestfilm?
Sounds like a plan.

People; I give you Marching Band.
Häppålä!

Jag älskar dig också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehey Teddy!

Jag TOKDIGGAR din blogg!

Kram

2009-11-12 @ 21:59:55
URL: http://rebeccabergelin.blogg.se/
Postat av: T

Nämen TJO!

Kul att höra. Keep checkin'!



2009-11-12 @ 22:24:15
URL: http://tedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0