Unna sig

Jag kom precis hem efter en riktig "unnasigkväll" med Sia och Eric! Kvällen spenderades på nya via appia. Inte mycket att klaga på där må jag säga. 250g oxfilé självstekt på lavasten och buffé. är det ta mig fan hälja! :D Maten får otroliga 5 av 5 frostskador. Priset får 3... Men vad fan; ska man unna sig så ska man.
Efter via appia gled vi vidare till biljard nian - eller 'tables' som de kallar sig nu...gay... - där vi sänkte några baljor och kollade hockeyrepriser. 

Nu undrar ni väl vad jag ska roa mig med imorgon? JO jag, babe och Eric ska sätta oss i bmw'n och slira upp till dömle där vi ska trotsa -50 gradig kyla och kasta oss ut i faornas land och årsinviga diverse nöjesutrustning. Dvs. Snowboarden! Det kommer inte bli några fel.
Häppålä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0